2012. január 28., szombat

Keresőoptimalizálás - kell egy hely

Beüzemeltem egy új egységet SEO-munkáimhoz. Az alrendszert az éppen most frissített BDK ONLINE alá helyeztem el, hogy legyen fölötte egy erős, jelenleg 4-es PR-értékű főoldal. Az új rendszer ugyan elsősorban keresőmarketing-célokat szolgál,  de ezt a helyet jelöltem ki a  Virtuális megelőzöttség (vps szerver) nevű webakcióm statikus oldalai számára is. A Google igen rövid alatt nemcsak indexálta, de már PR-nyilvántartásba is vette őket (egyelőre 0 értékkel)

Egyébként ha mostanában valaki a hobbim felől érdeklődne, három nagyon rövid szót mondanék: sakk, go, SEO. Régebben erre a kérdésre a szellemi játékok választ adtam (ha jól emlékszem, ezzel a hobbival szereplek a Ki kicsoda? lexikonokban), és ez akkor jobban is fedte a valóságot.

Ifjabb koromban nagyon sok különféle játékot űztem, amikor csak lehetett. Azonban a nagy barkochba-, Mr. X- vagy szóbridzs-partik jó ideje elmaradtak életemből, matematikai-logikai feladványokon is igen ritkán töröm fejem, a pókerkombinációkat is már Kolos latolgatja, nem én. Viszont, mint erről többször beszámoltam, nagy online sakk- és go-játékos lettem, alig akad nap, hogy pár partit (a társadalmilag és anyagilag hasznosabb időtöltések mellett) meg ne engednék magamnak. Azt azonban igazán nem gondoltam, hogy a SEO is szenvedélyemmé válhat. Hobbiszinten űzöm, de újabban kis pénzt is keresek vele.

Ezért is látszott szükségesnek egy újabb támogatói bázis létrehozása.

E percben a rendszer fontosabb aloldalai ezek:

Nem mellesleg: az Orbán Viktor lemondott akció főoldala már nem csupán a címmel azonos keresésre első, hanem a miniszterelnök nevére való keresésben is feljutott a 3. táblára.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése