2012. március 2., péntek

Tokaji bor, aszu

Nem vagyok borissza, de egy kis pohárka Tokaji aszu azért nekem is nagyon tud ízleni. A világban talán legismertebb hungarikum népszerűsítését is szolgáló honlapot azonban nem ezért készítettem. Alapja egy visszamondott SEO-megbízás volt. Akkor az oldalt jól felhúztam a Google-lista élére - de alaposan felhúztam vele a megbízást visszamondó üzletembert is... Láthatta, miről maradt le: égbe repítettem volna az ő oldalát is, ha nem fukarkodik és aggályoskodik.

Aztán évekig rá sem néztem az oldalra. Ehhez képest , mégis meglepően szépen teljesít. Egyfelől a kulcskérdésre - tokaji bor - ott van az első Google-táblán, másfelől szép lassan 3-as PageRank értéket kapott. Így hát nagyon is kijárt neki egy kis gondoskodás. Kicsit kipofoztam hát, új képek, linkek, hirdetések kerültek rá. Tűrhetően fest. Talán egyszer majd fizetett hirdetés, reklám, link is kerül rá. Rábukkanni mindenesetre most már elég könnyű.




És akkor még vannak ilyenek is:
Tokaji bor | Tokaji bor marketing | Токайское вино | Tokaji bor honlap optimalizálása

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése