2012. április 11., szerda

Kárpátalja honlap optimalizálása

Magyarok Kárpátalján weblap optimalizálása

A keresőmarketing kérdéseivel lazábban foglalkozók is tudják, hogy a honlapok organikus találatai a Google-keresőben tartalomoptimalizálással javíthatók. Ezzel a módszerrel számos weboldalamat juttattam már top10 pozícióba. Fontos továbbá a megfelelő webháttér, azaz a linkprofil kreatív kialakítása és a közösségi marketing is. Előnyt élveznek a mobilbarát weboldalak és azok is, amelyek adatbázisa és indexelhető URL-jeinek száma dinamikusan nő.

Bő két hete annak, hogy igen régi, 5-6 éves honlapomat felújítottam - azért tettem, mert az évek során 4-es PageRank értékre tett szert, a rajta elhelyezett jókora tematikus link-gyűjteménynek azonban csak elenyészően kis része mutatott saját oldalaimra- ezen változtattam. A link-gyűjtő hátrébb került, a címoldalra új tartalmat szerkesztettem. Ám mai vizitációm során elégedetlen lettem az akkor kialakított küllemmel és részben a tartalommal is, így ma még egész nap dolgoztam rajta. Saját Kárpátalja-anyagaimból is feltettem, illetve linkeltem ezt-azt. Utóbbiak számával csínján bántam, mert az oldal most részt vesz a transzferár-nyilvántartás-offenzívában.

Az oldal időközben 5. lett a vonatkozó Google-keresésre, így az sms hirdetési marketing lehetőséget is felajánlottam rajta.


Az oldal eléggé gazdag lett a kárpátaljai vonatkozású információkban, bízom látogatottságának emelkedésében.

 Kárpátalja Első Weblapja

  - kárpátaljai magyarok - Ungvár

Kárpátalja weblap optimalizálása: organikus Google helyezés javítása a honlap tartalom optimalizálás egyéni módszerével. Honlap ajánló: Magyarok kárpátalján - Kárpátalja, pagerank, szemantikus web, honlapoptimalizálás és keresőmarketing eljárások a helyezésjavításban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése