2014. október 1., szerda

Sitemap: a Pánikbetegség blog optimalizálása

Sok eszendős seós munkám során most alkalmaztam először a sitemap és a robot.txt használatát. Ebből is látszik, mennyire outsider, mennyira amatőr vagyok itt én ebben a szakmában. Hiába kerülnek weblapjaim a google első oldalára sajátos kreatív módszereimnek köszönhetően, a szükséges szakmai háttérmunkát gyakran elmulasztom elvégezni. Például a Google Webmestereszközös használatát is csak nemrégiben kezdtem el. Sitemap és robot.txt fájlokra se voltam figyelemmel korábban. Aztán az ukrajnai cégalapítást és ügyvédi szolgáltatást kínáló cég honlapjának gondozásakor erre már időt szántam. Most pedig A pánikbetegség kezelése témájú blog sikere érdekében tettem ugyanezt. Kétségtelen, hogy a szájt szépen veszi az akadályokat, egyre több keresőkérdéssel szerez élpozíciót.

A pánikbetegek és agotrafóbiában szenvedők gondjaival foglalkozó webhely gondozása amolyan szívügyemmé vált, gondos tartalomoptimalizálás alá vetettem, így a posztok, állandó oldalak és a főoldal a lehető legtöbb kulcsszavas Google-szempontot érvényesíti, a külső linkeket is igyekszem minőségi oldalakról küldeni. Ez utóbbiak vagy kifejezetten az adott keresőmarketing projekt kedvéért születtek, vagy régebbi oldalaimra lényegíttettem rá a pánikos téma jellegét (ez természetesen több annál, semhogy a weboldalakra kiírom a kulcsszavak, szorongás, félelem, fóbia, pszichoterápia, hanem érdemi kontextust teremtek a keresőkifejezések számára, Ezt hívom én organikus keresőoptimalizálásnak, ami azért is jó terminus technikus, mert az organikus keresőtalálatok maximalizálására irányul a folyamat egésze.