2016. június 2., csütörtök

Komplex, organikus, kreatív SEO

kreatív seo
Kreatív honlap-optimalizálás - keresőmarketing
Ennek a blognak nem véletlenül adtam ezt a nevet. Igaz, azelőtt másként hangzott, benne volt hogy linképítés meg keresőmarketing - de ezekkel a fogalmakkal más webhelyeimen alaposabban foglalkozom, és ezért a keresőben is jobb pozíciókra tettek szert, ezért itt ennél nem ambicionáltam a TOP helyezéseket. Persze azért azzal a kombinációval, hogy komplex, organikus, kreatív - az első helyre került a Google-listán, de ugyan ki az, aki erre a három szóra így keres rá, együtt, bokorban.

Ennél valamivel jobb eredmény, hogy a top10 helyezés ezekkel a kombinációkkal is megvan, mind a hárommal külön-külön:
  • komplex SEO
  • organikus SEO
  • kreatív SEO
- de eléggé valószínű, hogy ilyesmire se igazán van keresés. Sem kereslet.

Ezt onnan is tudom, hogy nemrégiben két fiatal webes szaki keresett meg, egyikük programozó, másik dizájner, mindeféle szolgáltatásokat akarnak nyújtani cégükkel - de egy SEO-szakértő is kellene, a keresőmarketing munkához nem értenek, meg idejük sincs rá. Megkérdezték, hogy nem-e.

Éppenséggel egyeztethetünk, válaszoltam. Aztán hosszú csend. Aztán jön az email: hoghy hét mondjak valami árat, de csak elfogadott linkek után fizetnek.

Úristen, elfogadott link!! Ezek azt hiszik, hogy a linképítés még olyan, mint 5 éve? Hogy az ember mást se tesz, csak esztelen tempóban regisztrálja a felhúzni kívánt szájtot az ingyenes katalógusokba. Ahol elfogadják, azért fizet a megbízó.

Én mondjuk már 10 éve se így dolgoztam, az ilyen munka hótt unalmas, soha nem tudnék így dolgozni.

Megírtam a két tájékozatlan ifjoncnak, hogy én kizárólag saját oldalaimra támaszkodva dolgozom és kreatív munkát végzek, minden projekthez külön rendszert építek új tematikus bázisoldalakból, új tematikus blogokból - ezekben a tuning alatt rendszeresen posztolok, továbbá már meglévő 80 saját blogom (vagy más css rendszerem) és 16 év alatt felépített, ezres nagyságrenddel mérhető statikus weboldalból álló internetes rendszerem felhasználásával dolgozom, releváns kontextust teremtek minden egyes linknek. A munka közben magukat a bázisoldalakat, bázisblogokat és a munkába bevont szájtokat is külön-külön optimalizálom a projekt kulcsszavaival, előzetesen rájuk lényegítve a céloldal tartalmi jellegzetességeit, aztán rájuk mindre külön is építek a projektben linkeket. De még a harmadik mélyszinten is végzek munkát: a linket küldő oldalakra linket küldő oldalakat is optimalizálom.

Az én linkjeimnek nem a száma a legbeszédesebb, hanem az értéke, ereje, minősége, relevanciája. 50 értékes, releváns link többet mozdít a szájton, mint 5000 gyenge és/vagy a témába nem vágó oldalról küldött link, spamlink.

Ez egy nagyon összetett, 10 év alatt kikísérletezett módszer. Valóban komplex, mert sokrétű, egymással összefüggő eljárástípusból áll, valóban organikus, mert a rendszert egészében kell látni, és feltétel, hogy a támogatott honlap és támogató linkprofil egymással szerves egészet alkosson, és kreatív, mert jelentős részben szövegírásra, releváns tartalom mealkotására épül, és ezzel a releváns tartalommal történik az optimalizációs, lényegében a teljes keresőmarketing-mechanizmus, amiért is az ilyen munka akár tartalommarketing módszernek is nevezhető.


Ajánlom még:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése