Szemantikus keresőoptimalizálás: ivóvízfertőtlenítés

ClO2 - Ivóvíz fertőtlenítés
technológiai ivóvízkezelés klórdioxiddal
Weboldal optimalizálás 2019: SEO ClO2 - Ivóvíz fertőtlenítés és vízkezelés


Helyezésjavító programok vízfertőtlenítés és ivóvízkezelés témában. A TwinOxide.hu honlap támogatása linképítéssel. A fogalmi háló csomópontjai:
  • tiszta ivóvíz megóvása
  • biocid vegyszer: klór-dioxid
  • technológiai vízkezelés
  • https://twinoxide.hu/ivoviz-fertotlenites/
  • ipari fertőtlenítés - vízművek

De kezdjük az elején. Hogyan javíthatjuk egy honlap Google-pozícióit? Nyilván keresőoptimalizálással. No de mi az?

Definíció: KERESŐOPTIMALIZÁLÁS


Lényegét tekintve a honlap kereső optimalizálás = SEO, vagyis az első helyet célzó keresőmotor optimalizálás speciális internetes online tevékenység, amely azt a célt szolgálja, hogy egy adott honlap minél jobb helyezést érjen el a keresőprogramok (pl. Google, Yahoo, Bing) nem-fizetett, azaz normál, organikus találatai közt valamely keresőkifejezés(ek)re indított online keresés során. 

Részletesebben a fogalmat így lehet definiálni, tekintettel a fogalmi hálóra:

Mi a szemantikus SEO?


Szemantikus keresőoptimalizálásA szemantikus keresőoptimalizálás (Semantic Search Engine Optimization, SEO, annyi mint keresőeszközök jelentés alapú optimalizálása) - elsődleges célja az, hogy egy adott weblap minél jobb pozíciót érjen el a fogalmi hálón elhelyezkedő organikus találatok közt a honlap bejegyzett tulajdonosa és/vagy üzemeltetője, netán szponzora, hirdetője által fontosnak tartott kulcsszavakra (keywords content), keresőkifejezésekre. (Normál vagy organikus találatoknak azokat a keresők által az eredményoldalra (SERP) kilistázott találatokat nevezzük, amelyeket pénzfizetéssel senki nem befolyásolt, csupán a keresőmotorok belső logikája, azaz működési algoritmusa alapján kerültek a találati lista adott helyére. A Google-listák élén színmegkülönböztetéssel vagy az oldalsávban szereplő fizetett linkek - AdWords - és a különböző oldalakon megjelenő Google-hirdetések - AdSens - tehát nem tartoznak ide.)

A szemantikus SEO másodlagos célja az, hogy a Google-optimalizálás alá vont céloldalt internetes szempontból minél értékesebbé tegye (Domain Rank, Page Rank), 
  • a fogalmi háló csomópontjaiban pozicionálja. 
A speciális keresésekhez való optimalizálás mellett a weblap általános jellegű tulajdonságait is szükséges javítani, ezzel a célirányos kereséseken kívül más, a fogalmi kontextus alapján kapcsolódó megtalálásokra is alkalmassá tesszük, alkalmazási profilját így kiszélesítve funkcióit is gazdagíthatjuk. Egy magasra értékelt oldalt mindig könnyen vethetünk átalakítás, profilszélesítés (vagy akár -váltás) alá, az új funkciókban is megtartja alkalmasságát, míg egy nagyon egyoldalúan optimalizált honlap a speciális feladatra ugyan alkalmas lehet, de nincs dinamizmusa, nem flexibilis, alkalmatlan a váltásokra - szemben a komplex módon és a rokon jelentésű tartalmakra is optimalizált keresőbarát weboldal alkalmasságával.

A keresőoptimalizálás fogalmán és magán a tevékenységen belül jól elkülöníthető 2 összetevőt különböztethetünk meg; célszerű ezeket akár külön névvel is illetni, bár megjegyzendő, hogy a hozzáértők körében is keveredik az alkalmazott szakszavak jelentése. Tehát:
  • inetnzív vagy on-site SEO - az adott honlapon végzett belső (tartalmi és strukturális) munka - ezt nevezhetjük honlap optimalizálásnak. Szemantikus megközelítésben a honlaptartalom kontextusa hálózati jellegű.
  • extenzív vagy off-site SEO - a szemantikai hálózat gócpontjaiban elhelyezett külső linkek támogatására épített szakmai google online keresőmarketing tevékenység ezt nevezhetjük a találat optimalizálásra célzott semantic link building munkának
A belső, intenzív seo-munka keretében magát a honlapot, annak szöveges és képi tartalmát optimalizáljuk, vagyis tesszük keresőbarát weblappá, azaz minél alkalmasabbá arra, adott keresésekre jó helyezést érhessen el a találati listákon. Ezt a weboldal tartalmának megfelelő kialakításával, látható és láthatatlan struktúrájának SEO-szempontú felépítésével érjük el. (Mintegy 30 ilyen keresőszemponttal operálunk.)

Az extenzív munka folyamatában külső erőforrásokat, azaz más webhelyeket igénybe véve, leginkább az ezeken elhelyezett szöveges hivatkozások (linkek) révén érünk el az optimalizált honlap számára minél hatékonyabb web-támogatottságot - ez utóbbi "tolóereje" juttatja kedvező Google-pozícióba a weboldalt.

A fentiekről részletesebb tájékoztató és Honlap-SEO-munka főbb szempontjairól szóló összefoglaló az alábbi linkre kattintva olvasható:
  • Honlap-SEO - a Google szempontú kereső optimalizálás
SEO: Komplex, kreatív és organikus találat optimalizálás. Weboldal Google keresőmarketing szolgáltatás: első hely, első oldal, top10 a keresőtalálati listán (SERP). Honlapoptimalizálás, weboldal optimalizálás, seo-Google keresőoptimalizálás és kreatív linképítés EGYÉNI MÓDSZERREL. Keresőmarketing szakértő feladata a honlap, weboldal kereső optimalizálása - tapasztalatok és gyakorlati tanácsok átadása.

SEO 2019: Ivóvíz fertőtlenítés - ClO2

Víz vegyi kezelése és ivóvíz fertőtlenítés. A TwinOxide vízfertőtlenítő szer ivóvízkezelésre, víz és élelmiszerek fertőtlenítésére alkalmas. Az ivóvíz fertőtlenítés lényege a ClO2 oldat, ami a klór-dioxid szerkezeti képlete. Az ivóvízkezelés fázisai és az ivóvíz-fertőtlenítési technológia legfontosabb felhasználási területe a higiénia, mivel sokkal elõnyösebb a klórral szemben.

Budapesten gitáriskola 

Szakdiplomás gitár oktató tizenöt éves tanítási tapasztalattal a legjobb gitártanár Budapesten!  Gitároktatás kezdők számára, egyéni órákon, nem szükséges zenei előélet. Makkai Sebestyén a tehetséges fiatalok optimális zenei támogatását tűzte ki céljául

Google keresőmarketing: első hely az organikus találatok közt a vízkezelés - ivóvíz fertőtlenítés - klór-dioxid kulcsszavakkal. Honlap Seo blog. Kreatív link marketing - organikus találat optimalizálás. SERP: első hely, Gitártanár a Budapest Vízművek támogatásával.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése