2020. február 13., csütörtök

Google keresőoptimalizálás árak

Érdemes hosszú távon gondolkodni!


Mint minden szolgáltatás esetében, úgy a keresőoptimalizálás kapcsán is lényeges kérdés az ár. Már csak azért is, mert a keresőoptimalizálás legtöbbször nem egy egyszeri megbízás, ha valódi eredményeket akar, akkor hosszútávú munkára lesz szükség.

Google keresőoptimalizálás árak


keresőoptimalizálás árak
A keresőoptimalizálásra sokan afféle egyszeri lehetőségként tekintenek, holott, aki valódi eredményeket akar, annak érdemes hosszú távon gondolkodni. Mindenki szeretne a találati listán minél előbb elől elhelyezkedni, így a verseny folyamatos. Arról már nem is beszélve, hogy a Google algoritmusai is folyamatosan változnak. Ahhoz, hogy a weboldal folyamatosan az első oldalon legyen, lehetőleg az elsők közt, ahhoz folyamatosan újabb és újabb értékes tartalmakra van szükség. Gyakran keresik fel azzal a szakembereket a webáruház tulajdonosok, hogy hiába igyekeznek mindent megtenni, hogy nőjön a látogatottság, valami mégsem stimmel. És ilyenkor sok szó esik a tartalomról és arról, hogy ők milyen sok szöveget írnak, milyen sok kulcsszót felhasználva, mert valahol azt olvasták, hogy jelenjen meg minél többször a kulcsszó az adott aloldalon. Ez azonban nem ilyen egyszerű!

A keresőoptimalizálás már a weboldal technikai beállításainál kezdődik


Magának a keresőoptimalizálásnak 3 nagy területe van, a technikai, az oldalon belüli és az oldalon kívüli. A technikai rész nélkül a másik kettőnek sem lesz valódi hatása. Mit is értünk technikai részen? Számos tényező közül kiemelnénk például az oldal sebességét, a meta adatokat vagy a titkosítást.

Az oldalon belüli keresőoptimalizálást mindenki ismeri, ez a tartalom rész. Azonban ennek is megvannak a maga szabályai! Az oldalon kívüli optimalizálást mint linképítés emlegetik sokan, ez a munka legnehezebb része, viszont valóban nagyon hatásos.


A keresőoptimalizálás árak attól függenek, melyik részét szükséges elkészíteni, illetve most hogyan is áll az adott weboldal. Például a technikai rész pár tízezer forinttól akár már rendben is lehet, azonban, ha a weboldalának a sebessége mondjuk a felhasznált sablon miatt nagyon alacsony, akár az is előfordulhat, hogy könnyebb és olcsóbb új oldalt készíttetni. A tartalomkészítés rész árai mindig az együttműködés hosszától függenek, egy cikkért a 15-20 ezer forint sem elrugaszkodott ár, azonban a hosszútávú együttműködések alkalmával ezek az összegek akár feleződhetnek is. A keresőoptimalizálás legdrágább része a linképítés, hiszen ki kell tudni helyezni az adott cikkeket a megfelelő oldalakra ránk mutató linkkel együtt. (Gondoljunk csak bele, milyen drága például egy PR cikk egy-egy újságban.) Ráadásul ezekből minél több kellene ahhoz, hogy elérjük a kívánt hatást. Abban az esetben, ha szeretne komplett megoldást találni, hogy weboldalából a legtöbbet tudja kihozni, akkor érdemes ellátogatni a logicalmdesign.hu weboldalra és bővebben tájékozódni a keresőoptimalizálást és a marketinget illetően!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése